Life is what happens to you while you're busy making other plans./Lennon

om Lojsan, som fick diagnosen ALL - Leukemi i aug 2008; när hon var 16 år, och om hur vardagen i vår familj



onsdag 27 augusti 2008

Ändring

Ok, hon hann inte till engelskan heller - men håltimme och matte hanns med.

Väl hemma ringde en ny okänd förmåga, läkare, och meddelade att Lojsan absolut inte fick åka på övernattningen. För låga värden och risk för infektioner. Måste erkänna att jag undrar om de pratar med varandra på avd- vi har åtminstonde fått intrycket att det va OK. Och hennes tidigare läkare, Dr F, sa (vid förfrågan om ev nollningar) att hon skulle leva som vanligt så mycket som möjligt. Hm... Hursomhelst så lyckades jag utverka tillstånd att hon får åka på dagen men inte sova över. Jag kände mig riktigt jobbig men tycker nog ändå att jag gjorde rätt.

Lojsan hälsar till Skåne och tackar för "nängeln". Så söt, så söt!

1 kommentar:

Ruffsan sa...

Vad kul att du blev glad för den lilla Nalle-Ängeln! Du ska veta att vi tänker mycket på dig!
Rasmus skickar en BAMSEkram till sin kusin! :)