Life is what happens to you while you're busy making other plans./Lennon

om Lojsan, som fick diagnosen ALL - Leukemi i aug 2008; när hon var 16 år, och om hur vardagen i vår familj



onsdag 8 oktober 2008

Fikadag

I morse va´ Methotrexatevärdet 0,3! "När det är under 0,2 så åker jag hem inom en minut!" Dessvärre så låg det fortfarande på 0,3 i kväll, men med en dos Furix så hoppas vi att det sjunker under natten.
Lojsans klass hade engelskaprov i veckan och Lojsan fick ha sitt på sjukhusskolan idag. Hon tycker att det gick rätt bra.
Och så har hon bakat Drömmar på lekapin. De gick hem hos eftermiddags passet och va tydligen mycket goda! Hon har handlag - skulle kanske gå livsmedel/bageri istället för NV.
Farmor har varit och hälsat på och hade med sig superdupergod nötkaka, och jag hade med mig bulla. Det blir en hel del fika ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

va kul !!!Vi kan väl öppna ett eget kondis.Drömmar låter underbart.!Ja väntar på vår "nya" bil så att jag kan köra runt i landet och hitta någon som kan bjuda på Drömmar.Snart, ganska snart kommer jag, tills dess ;keep smiling, allways look at the bright side of life !
k ram momofa

Anonym sa...

Hej! Nu blir det ett nytt försök att klämma in ett par rader. Det var mysigt att få träffa dig. Hoppas att vi inte störde på slutklämmen av skrivningen. Lycka till med snabba minuten. Inbjudan om kroppkakorna står fast trots att den inte fastnat på pränt. Kram från oss.
Bambo