Life is what happens to you while you're busy making other plans./Lennon

om Lojsan, som fick diagnosen ALL - Leukemi i aug 2008; när hon var 16 år, och om hur vardagen i vår familj



fredag 17 april 2009

Glömska eller vad?

När vi åkte hem från sjukhuset så fick vi instruktioner om medicinering och att prover skulle tas denna vecka. Tabletterna har gått bra men proverna har vi missat. Men i morse så koms det ihåg. Värdena är bra och på måndag är det dags för näst sista Asparaginasesprutorna!

Lojsan mår bra och är på sin vanliga fredagshängut. och igår var det konsert med Brors orkester. Han ser så prydlig ut i unifom, men nu har han hunnit växa ur den så han ser ut som Magnus Härenstam. Och skorna var för små... Och varje gång han tar på sig uniformsmössan så kommer jag på att jag missat att skicka honom till frissan! Men det lät bra!

3 kommentarer:

momofa sa...

Gulle er!!Skönt Lojsan,det går bara framåt.Att broren är en stilig yngling har vi väl sett.Han håller släktens musikfana högt sånt gillar vi!!Ha en fortsatt skön och solig vår,vi har inga Tussilago än,men vi väntar och längtar.

momofa sa...

Ännu en söndag med sol och +4 med en kall ,snål vind från norr.Herr Virus har tagit över min kropp,det är inte kul.Ögat blöder ,näsan rinner,aldrig jag i mannaminne har en sådan snuva haft!!!Så nu vet ni det.Kram till alla

Anonym sa...

Apropå väderrapporterna i de andra två kommentarerna, så kan jag rapportera att här i Söder så har vi blåsippor, vitsippor, tussilago, påskliljor, småfåglar i holkar mm mm. Men ni har ju snö på vintern, det har inte vi...

Kramar till Lojsan med familj och alla andra släktingar från Gudmor E