Life is what happens to you while you're busy making other plans./Lennon

om Lojsan, som fick diagnosen ALL - Leukemi i aug 2008; när hon var 16 år, och om hur vardagen i vår familj



onsdag 6 maj 2009

Hemma

Då är vi hemma igen. Och full fart på en gång. Faren åkte till Köpenhamn tidigt tidigt i går morse, och så var det heldagsbehandling för Lojsan. Sista Asparaginaset! Och Oncovin med påföljande cortisontablettering i en vecka, bara att härda ut. (Cortisonet är det som Lojsan mår sämst av av alla mediciner). Sen så skulle Lojsan till frissan på middan, hon blev jättefin, och allt det babyfrissiga är bortklippt! Och Bror skulle på orkesterträning. Som tur är så var min kör skjuten på tills idag. Tur trodde jag, det visade sig att agilityträningen börjar ikväll så nu måste jag åka och hämta hunden redan i eftermiddag (tur man har snälla kollegor och komp att ta ut!), Bror har vårmarknad på skolan och ska tvätta bilar (han får mat och skjuts av en kompisfamilj). Jag har körövning (som jag bara måste gå på) så jag hoppas att Lojsan kan få skjuts hem av någon snäll person (Vi vet ju inte vilka andra som ska gå på kursen), annars så får det bli en långpromenad. Faren kommer hem sent i kväll.

I morgon ska jag sova! (Förutom utveckingssamtalet på Brors skola förstås...)

Inga kommentarer: