Life is what happens to you while you're busy making other plans./Lennon

om Lojsan, som fick diagnosen ALL - Leukemi i aug 2008; när hon var 16 år, och om hur vardagen i vår familj



lördag 13 februari 2010

VinterOSinvigningssoffhajk missinassen

Lojsan och jag sitter och tittar på invigningen av vinterOS. Brydde oss inte om att lägga oss på riktigt utan tog några timmar i sofforna. Så nu sitter vi och dricker the, virkar amigurami, gosar med hunden och tittar på TV. Rätt trevligt faktiskt. Gäsp...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror inte mina ögon, härligt att ni är så "jäspigt pigga". Ni hänger väl med på skidskytte i kväll?
Återkommer för lite assistans (gissa vad).
Kram och ha det bra

Bambo

Åsa sa...

Hej!
Själv har jag sovit illa några nätter (kan bero på att jag delat säng med katterna) och tänkte att om jag vaknar i natt med så ska jag gå upp och titta. Gissa om jag sov gott? Ända till klockan nio. Ingen OS invigning för mig inte.
Kram på er.

momofa sa...

Jag struntar i OS Jag struntar i melodicirkusen.Sängen är min tillflykt.Kram

Anonym sa...

Det är mycket nu..... Vi har legat i hårdträning.Tränat ÅSIKTER (Lets dance)Kollat KARTBOK (På spåret)Tränat ÖGONLOCK (Invigning) Kollat HÖRSELN(Melodifestival.Ser fram mot 22.00 Har tränat HEJArösten!!! SoB

Lotta sa...

Amigurami hade jag aldrig hört talas om, trots en Japan-tokig son. Tack för tipset och hoppas att ni inte tänker se alla OS-sändningar nattetid.
Kram Lotta